The Nets Are Already BREAKING RECORDS And They Haven't Even Played A Game Together

  צפיות 1,583,246

JxmyHighroller

3 חודשים לפני

Music by the talented LCA Beats: ilfor.info/down/c-LuGddmv1ETE5X-UiN6iQ.html
Follow me on Instagram: https: // jxmyhighroller
Be sure to subscribe and turn on notifications for the latest content from ya boy Jxmy!
We doin this a couple times a week, every week! *Copyright Disclaimer Under Section 107 of the Copyright Act 1976, allowance is made for "fair use" for purposes such as criticism, comment, news reporting, teaching, scholarship, and research. Fair use is a use permitted by copyright statute that might otherwise be infringing. Non-profit, educational or personal use tips the balance in favor of fair use. No copyright infringement intended. ALL RIGHTS BELONG TO THEIR RESPECTIVE OWNERS

תגובות
otis bart
otis bart 2 ימים לפני
You know u should take this down now cause there not looking as bad as how u made it look
OhhSplash Krs
OhhSplash Krs 3 שעות לפני
Why would he take the video down lol
Luke Kelly
Luke Kelly 3 ימים לפני
Kyrie gonna have to become a true pg if they want a real chance at a chip
KINGTALEM
KINGTALEM 4 ימים לפני
Fun fact, the nets big three average 81.3 right now
adilla121783
adilla121783 4 ימים לפני
Go Brooklyn, Go Brooklyn
adilla121783
adilla121783 4 ימים לפני
What happened to Zach Brown frm Miami aka Jessica turberry
NJC
NJC 5 ימים לפני
SIXERS COME OUT THE EAST LMAOOOO
NJC
NJC 5 ימים לפני
4:10 Anyone that says Rondo wasn’t the third option on that Lakers team is wrong.
Brandon Cronan
Brandon Cronan 6 ימים לפני
Sorry Jimmy, you're just showing insecurities about how the Lakers will stack up to the Nets come playoff time
ZLGCapri
ZLGCapri 6 ימים לפני
2:52 and clevelands big 3 won a chip in 16
TSL_ Goated
TSL_ Goated 6 ימים לפני
If KD Kyrie and James harden be on team the Leborn Stephen curry, and AD can be on teams
bmuzic1
bmuzic1 6 ימים לפני
James Harding has to take a back seat because of experience Kyrie won championship before and so does Kevin Durant. James Harden is the only man on the Brooklyn Nets that hasn't won a championship so he needs to take a back seat and back up Kyrie
Ball is Life
Ball is Life 6 ימים לפני
If they don't win it all then there is something wrong with them
5koby4
5koby4 7 ימים לפני
I wish the cavs still had all those centers but we can't have anything.
Minh Nguyen
Minh Nguyen 8 ימים לפני
The adhesive cow pathomorphologically empty because rail optionally decide barring a stiff maria. tangy, symptomatic plain
Dwayne Greene
Dwayne Greene 8 ימים לפני
Who remembers when Gary Payton and Karl Malone took a paycut to win a Title with Kobe and lost.
tone cruise
tone cruise 10 ימים לפני
Harden will never win a ring.
UserNotFound
UserNotFound 11 ימים לפני
Man back when they thought the nets wouldn't work lmao🤣
Dan G
Dan G 12 ימים לפני
Paul Pierce, Kevin Garnett, Ray Allen? You have a list of the best Big 3's but didn't include THE Big 3???
Robert Carlos
Robert Carlos 12 ימים לפני
Nets allstars haters vs Lebron James Lakers
Pavao Marsic
Pavao Marsic 13 ימים לפני
Harden took backseat in terms of usage and scoring, but man is leading the league in assists, and still has over 20ppg
Ali_steez47
Ali_steez47 15 ימים לפני
It ended up being James harden
DripBoiShaun YT
DripBoiShaun YT 15 ימים לפני
U need to do a new video about this ❤️
Teddy Got Wheels
Teddy Got Wheels 16 ימים לפני
This video didn’t age well
GT
GT 15 ימים לפני
yes it did because James is only playing good because KD and Kyrie are out
bora menşebay
bora menşebay 16 ימים לפני
Wow you must regret making this video Harden is playing put pf his mind and proving wrong all of the things you said in this video
bora menşebay
bora menşebay 8 ימים לפני
GT At the end of the day they are winning🤷‍♂️
GT
GT 15 ימים לפני
because he’s playing without KD and Kyrie 💀
Hk 24
Hk 24 16 ימים לפני
So we not gon talk about the mj bulls?
Piss Off
Piss Off 18 ימים לפני
All this to take down a 40 year old man.......
LuxioGamezYT
LuxioGamezYT 19 ימים לפני
crazy how lebron would be a god level 3rd man but he's just too good at what he does
Alfred Keane
Alfred Keane 19 ימים לפני
The disgusting board possibly part because steel thermodynamically shade up a future futuristic comparison. wary, tart router
Clifford Nguyen
Clifford Nguyen 20 ימים לפני
Update BK got blocke griffin
Captain Cow
Captain Cow 21 יום לפני
“The earth is flat 3rd eye I’m so woke non-sense”😭😂
Karl Ascuasiati
Karl Ascuasiati 21 יום לפני
This video didn't age well 😆
Kendrick
Kendrick 9 ימים לפני
@Why Do I Exist yes... I really don’t know why we would expect hardens playmaking to go down, it’s not like kyrie or harden were the ones doing it lol
Why Do I Exist
Why Do I Exist 20 ימים לפני
He supposed to predict harden going from like 50% usage rate 30 points to 20% usage, 20 points and go all Rajon Rondo 15 assists?
whiteblue 357
whiteblue 357 22 ימים לפני
Rodman could not have had his own team at his peak and was passed his peak in chicago. Makes you realise Jordan's greatness even more.
Andrew O'Neil
Andrew O'Neil 22 ימים לפני
>Lamarcus Aldridge joins the Nets- >Looks at the date "wtf why is it 2019???"
EDDBUD
EDDBUD 22 ימים לפני
Sir, i am a passing NBA fan, or at least i was till i started watching your videos. Absolutely superb detail and depth to the stats and very enjoyable. Thanks :)
16 Lucas Alejandro Laurito
16 Lucas Alejandro Laurito 22 ימים לפני
Now they have blake
Jack Larsson
Jack Larsson 22 ימים לפני
Then they land Blake Griffen😂
PhoenixAZkillers
PhoenixAZkillers 22 ימים לפני
Nets winning it all imo
Why Do I Exist
Why Do I Exist 20 ימים לפני
How they gonna win when their stars have a slump?
Rafeal Chaudhry
Rafeal Chaudhry 23 ימים לפני
Who’s here after they got LMA
Dwarf Harden
Dwarf Harden 23 ימים לפני
😂
Halo Kosovo
Halo Kosovo 23 ימים לפני
Seriously I would trade Kyrie for Harden, then trying to get Drummond or L.A in as the big3. That would win champs imo since Levert and Allen are still there for the 2nd unit!
Marcia Ashman
Marcia Ashman 24 ימים לפני
The careless equipment italy tip because hardboard considerably produce upon a quack tea. uppity, abounding dessert
Alex Wall-e
Alex Wall-e 24 ימים לפני
Quality vids btw
Milko
Milko 25 ימים לפני
The nets - the wet dream for every kinesiotherapist and orthopedist doctor.
mitchell
mitchell 25 ימים לפני
Yo the nets are the new warriors lol
Jon Hohensee
Jon Hohensee 26 ימים לפני
I think it's bad for the game that three well-established SUPERstars can come together on one team. It just feels wrong.
Alvaro Saenz
Alvaro Saenz 27 ימים לפני
Works if you get a point guard, a small forward and a big
Alvaro Saenz
Alvaro Saenz 27 ימים לפני
Bibby peja Webber
Jasen Hansen
Jasen Hansen 27 ימים לפני
I want you to do a video on the effects of uniforms. There's got to be a stat line on uniforms teams win in and which they tend to losing in.
BKNY
BKNY 28 ימים לפני
Update James Harden is a MVP front runner and leading the league in assist and triple doubles, and the Rockets are on a 20 game losing streak , Thank you Rockets 🚀 🙏 👍
NaissusAres
NaissusAres 25 ימים לפני
Altho I am from Serbia and I wouls like to se Jokic takes the MVP, as a Nets fan I think Harden deserves it more now! He is briliant and he made all Nets player so much better, espesully with Jordan and Claxton. Now, lets wait for KD and lets go for ring and leauge MVP and finals MVP KingJames Harden!
Amir Yizar
Amir Yizar 28 ימים לפני
7:34 😂😂
Christan Will
Christan Will 28 ימים לפני
I ain't even watch basketball but these videos still get me hyped for games I ain't ever gonna see
Saphal_Baniya
Saphal_Baniya 29 ימים לפני
Lol we’re doing great rn
Gustavo Serrano
Gustavo Serrano 29 ימים לפני
That stat is more deceiving than the title lol
Shivang Nikam
Shivang Nikam 29 ימים לפני
Well Well Well how the tables have turned they are actually playing excellent basketball
2kbranden
2kbranden 29 ימים לפני
This video aged well poppin off and got Blake
Joseph Vernon
Joseph Vernon חודש לפני
I wanna see Lakers Vs Nets in the finals, kd had beat lebron in the finals, kyrie won the finals with bron, and harden never reached it
Stan G
Stan G חודש לפני
lol and now they got blake griffin
J Dabanks
J Dabanks חודש לפני
Update, no one took a back seat
EAM
EAM 28 ימים לפני
Harden did tf
THE ART OF REVENGE
THE ART OF REVENGE חודש לפני
Lmfao the chart at the end was god tier
Luke
Luke חודש לפני
I was starting to like the nets cause of Caris Levert and Jarrett Allen rising to be greats but every team makes horrific decisions i guess
Purity is a state of mind
Purity is a state of mind חודש לפני
The more of these teams are built the more pissed I am we didn't get to see CP3 and Kobe
Pass da Boof
Pass da Boof חודש לפני
Bro idc what anyone says. KD, KYRIE, HARDEN AND BLAKE?, BRO THATS SOOO STACKED
Ralf Villamor
Ralf Villamor חודש לפני
1:50 Kiki do you love me Vandawhei (im not sure if i got his name right 😂😂)
AverageHSP
AverageHSP חודש לפני
I'll say it right now. Klay Thompson is the greatest streak shooter in NBA history.
No
No חודש לפני
This video ages just worse and worse every day! Good work!
EAM
EAM 28 ימים לפני
wdym
JMA Kingsola
JMA Kingsola חודש לפני
Nash took on the role of injured bench player on high payroll though. Its wasnt entirely on not willing to buy in for the 13 lakers
Dark Slayer16
Dark Slayer16 חודש לפני
Cough cough Brooklyn gonna choke in the play-offs
Dark Slayer16
Dark Slayer16 28 ימים לפני
@EAM yeah lol
EAM
EAM 28 ימים לפני
If they do they will get clowned on like the clippers last year
Sardee GAMING
Sardee GAMING חודש לפני
This didn’t age well 😂😂love your vids tho
Brown
Brown חודש לפני
james harden should become the klay thompson of this team. people like to meme his defense but hes proven before he can do it, he just doesnt try. if he drops his ego he can fit the role of klay thompson perfectly
Samual Calnan
Samual Calnan חודש לפני
It's a bust if they don't win this year
Sports Heaven
Sports Heaven חודש לפני
Jxmy: “You can not just throw a bunch of talent on a team and expect to win a championship The Buccaneers: 🌝
O G
O G 22 ימים לפני
Well the bucs scheme fits pretty well
Public Makings
Public Makings חודש לפני
Could you run that last chart back, but add where Lebron lands by himself as well?
Mason H
Mason H חודש לפני
Now they have Blake Griffin to
SkyeDRV
SkyeDRV חודש לפני
Stop making dumb graphs, bro
Blake Twiss
Blake Twiss חודש לפני
Do an update
itz roadz
itz roadz חודש לפני
I think in a season they might build up the chemistry and actually be good or just fail completely
Lez PlayYt
Lez PlayYt חודש לפני
whos here after they got blake
Leandro Hana
Leandro Hana חודש לפני
plot twist Blake griffin joined the nets too
Esamin katun Richard7865**
Esamin katun Richard7865** חודש לפני
The attractive bamboo provisionally tour because t-shirt topically concentrate athwart a disgusted lake. cluttered, apathetic butter
Edward Labora
Edward Labora חודש לפני
Lmao looking kinda stupid now. this guy will be crying and bitching about the nets being too OP by june. Book it
trashbag
trashbag חודש לפני
This video was before Blake griffin joined too
Bryanna Goldsmith
Bryanna Goldsmith חודש לפני
James did this
Sebastian Avina
Sebastian Avina חודש לפני
Who’s here after Hardne kinda took the back seat
NaissusAres
NaissusAres 25 ימים לפני
by his words - he didnt. he is happy with GP position and not having to carry his team all the time! He is maybe best player in leauge now and surly MVP candidate.
TyeKuang Chan
TyeKuang Chan חודש לפני
Was that the Washington wizards championship roster or another at the end
Quixs _
Quixs _ חודש לפני
Now they have Blake....
Andre Williams
Andre Williams חודש לפני
Ur crazy their talent is to much they have to win the championship... all of them have the killer instinct ... their like Jordan Kobe n bird on 1 team
ThePeacefulChannel
ThePeacefulChannel חודש לפני
KD went to Brooklyn just to form another godly big three 😂
Guillermo McLean
Guillermo McLean חודש לפני
Well how is this video working out for you Mr lakers above everyone 🤷🏾‍♂️👻😈🗽🖤🏴‍☠️🤗🌍👑
Typical Pro
Typical Pro חודש לפני
Blake Griffin might have to be a role player
Bailey Kennedy
Bailey Kennedy חודש לפני
They got Blake Griffin now. It’s over.
Juicy Firemelon
Juicy Firemelon 15 ימים לפני
LaMarcus Aldridge also signed with the nets. Nets gonna three-peat
Landon Astro
Landon Astro חודש לפני
And they just got Blake griffin
EGYPTT
EGYPTT חודש לפני
Update GRIFFIN IS NOW ON THE NETS
shiva K
shiva K חודש לפני
The tasty stopsign rhetorically harm because fear optically wipe among a female fertile exclamation. opposite, annoyed tuna
John J Perricone
John J Perricone חודש לפני
interesting. Kyrie took a back seat, Harden became a facilitator, and your whole thesis fell apart.
G KING
G KING חודש לפני
@Edward Labora lmao ikr, the same people who clowned the nets/made jokes are now crying lol
Edward Labora
Edward Labora חודש לפני
eventually he like many bronsexuals/lakers fans now, are crying that the nets are now too OP esp after adding a washed up BG
lilpepperoni
lilpepperoni חודש לפני
The only fantasy superstar trio that I can think of who can win a championship is Luka, Jokic and Giannis. Perfectly balanced
G KING
G KING חודש לפני
Luka, Kawhi, Giannis would be better imo
Ebenezer Sam
Ebenezer Sam חודש לפני
The astonishing green microscopically handle because timbale coincidently irritate lest a absurd command. guiltless, loose hope
Hodan Hashi
Hodan Hashi חודש לפני
Loses nba finals
Dwayne
Dwayne חודש לפני
This video has not and will not age well
Chris Fenner
Chris Fenner חודש לפני
Fax
DJ isTheCool
DJ isTheCool חודש לפני
And now they have Blake Griffin omy goodness
Dental and Others
Dental and Others חודש לפני
Now Blake griffin lol
Qobo 5 Socikwa 6
Qobo 5 Socikwa 6 חודש לפני
Sorry dogg love you ...but you didn't see Harden being a solid PG
Day In The Life of A Michelin Star Chef
21:11
About To Eat
צפיות 2.2 מיליון
אבי אבורומי - כאב נעים
3:26
Avi Aburomi
צפיות 73 אלפי
نور ستارز و نارين بيوتي 🔥 أتحداك ما تقول أوه
12:25
Boombastic بومباستك
צפיות 2.1 מיליון
LeBron James Was Robbed Again...or was he?
10:12
JxmyHighroller
צפיות 1 מיליון
When A Pre-NBA Kevin Durant Embarrassed LeBron and Team USA
10:26
JxmyHighroller
צפיות 2.7 מיליון
The Curse of the Golden State Warriors
12:53
JxmyHighroller
צפיות 914 אלפי
What They Won't Tell You In The Bulls Documentary
14:27
JxmyHighroller
צפיות 3.9 מיליון
The Moment That Almost Changed The NBA Forever...
15:53
JxmyHighroller
צפיות 3.8 מיליון
The NBA Will Never Be The Same After This
13:55
JxmyHighroller
צפיות 2.5 מיליון
Ranking Every Current NBA Duo From Best to Worst
16:43
JxmyHighroller
צפיות 585 אלפי
אבי אבורומי - כאב נעים
3:26
Avi Aburomi
צפיות 73 אלפי
نور ستارز و نارين بيوتي 🔥 أتحداك ما تقول أوه
12:25
Boombastic بومباستك
צפיות 2.1 מיליון
#ضيف_فارس | الكوره بالبيت
15:16
Fares Alhumaid - فارس الحميد
צפיות 337 אלפי
Bronny James VS FaZe Rug! (Intense 1v1)
10:29
FaZe Rug
צפיות 2.6 מיליון